Support購入後のお問い合わせ

多様な音楽シーンをもっと盛り立てるために

国内外のオーディオ機器を多数取り扱ってきたミックスウェーブだからできる、クオリティの高いメンテナンス・サポートサービス。数多のオーディオ機器を見てきたプロフェッショナルが、音楽業界のプロフェッショナルをバックアップ。

修理・メンテナンス等のご相談について

製品購入後の修理・メンテナンス等のご相談・お問い合わせは、お電話かFAX、またはウェブサイトのサポートフォームより受け付けております。
お問い合わせいただくにあたり、お買い上げ製品に同封されております弊社保証書(右図)及び領収書等(購入日が確認できるもの)が必要となりますので、ご準備の上、お問い合わせください。

※一部製品に関しまして、製品パッケージの都合上、保証書が同封されていない場合がございます。当該製品に関しましては、領収書等、販売元及び購入日が確認できるものを事前にご準備ください。
  保証書 見本

 


 

 

Support for Customers living abroad who purchased Unique Melody Japan Limited Universal Fit products in Japan

If you need repairs for your Unique Melody Japan Limited Universal Fit products you purchased through our dealers in Japan, you may fill out the Support Form below or contact the email address <support@mixwave.co.jp> first. Then, you will recieve a message telling you what we would like you to do before shipping them from person in charge of technical support. Please be careful not to ship them directly to our office.

*For repairs, we need to check a warranty card and receipt to make sure if they are under warranty. Please prepare them before inquiry.

 

- Steps -

1) Prepare for warranty card and your purchase receipt

2) Fill out the Support Form below or Contact the email address <support@mixwave.co.jp> with a picture of warranty card and receipt

3) You will recieve a message from our technical person about details for repairs

4) You will ship them directly to Unique Melody labs (We will provide you UM address in the message )

   *Shipping fee both ways will be paid by customers

5) Please contain repair earphone and a note telling us your name, returning shipping address, phone number, what is wrong, and what is needed to be fixed.

 

 

 

TEL 03-6804-1682
月~金 10:00から18:00まで
  FAX 03-03-3420-0315
24時間送信可能
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